KB951847 (procesory x86) - Problem z zainstalowaniem
kaczla
2009-11-15 11:45:01 UTC
Aktualnie posiadam problem z aktualizowanie tej aktualizacji: "Dodatek
Service Pack 1 dla programu Microsoft .NET Framework 3.5 i aktualizacja
rodziny produktów .NET Framework 3.5 dla wersji platformy .NET od 2.0 do 3.5
(KB951847): procesory x86". Kilka razy próbowałem rozwiązać ten problem i
nadal występuje błąd, że aktualizacja nie została zainstalowana. Mogę też ją
ukryć, ale wolę ją zainstalować. Względem Microsoft Windows Update ta
aktualizacja jest ważna, więc chciałbym ją zainstalować.
Piotr Palusiński
2009-11-15 14:00:39 UTC
Post by kaczla
[...]
Wykonaj jak tu opisano:
Dla Windows XP
http://windows.howto.pl/artykuly,windows-19-228-0.html
Dla Windows Vista
http://support.microsoft.com/kb/929135/pl
Teraz spróbuj zainstalować poprawkę ściągniętą ze strony:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=AB99342F-5D1A-413D-8319-81DA479AB0D7&displaylang=en
kaczla
2009-11-16 16:10:01 UTC
^^^^

Podczas próby uruchomienia systemu "czystym rozruchem" wystąpił mi błąd:
http://img25.imageshack.us/img25/8034/1222423.png
I jestem zalogowany jako administrator komputera, może spróbuje to zrobić
systemem awaryjnym?? I posiadam Windows XP Home Edition.

I po rozruchu nadal występuje błąd przy instalowaniu tej poprawki co Pan
podał. ;/